Keby bolo keby

Jsem seriálová. Miluji příběhy a mám ráda, když mi mohou vydržet co nejdéle... a to seriály umí plnit stoprocentně. Tedy to té doby, než prostě skončí...
A nekončí jen Ordinace v růžové zahradě! ;)

Dlouho jsem za jeden z nejlepších seriálu považovala Zoufalé manželky. Než jsem u nich začala usínat... tedy ne nudou, pokračování v Česku právě vysílané série by mě zajímalo, ale nějak mi to není souzeno. O Vánocích jsem však shlédla podobný skvost! A slovenský!


Keby bolo keby (na TV Barrandov vysíláno pod českým názvem Nikdy neříkej nikdy) je televizí JOJ označován za nejdražší slovenský seriál a kvalita tomu odpovídá. Ve dvanácti dílech první série předvádí slovenští a několik českých herců skvělé výkony a pozornost upoutá samotný příběh.

Vzájemně se proplétající osudy tří párů žijících v Bratislavě, nečekané zvraty, napínavost děje a čekání na rozuzlení zaručí, že se vydržíte dívat, že Vás ten příběh zaujme a že uvěříte tomu, že se to celé klidně mohlo stát...

keby bolo keby

Za dlouhých zimních večerů, které nás jistě ještě čekají, můžete seriál zkouknout on-line na jojce.
A já se budu těšit na druhou řadu, která se již údajně chystá. Však ten dvanáctý díl měl hodně otevřený konec...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka