Mám v plánu...

... a buď mi to pořád nevychází (momentálně fakt nestíhám - práce mám nad hlavu :( ) nebo na to nemám dostatečně nadšeného partnera:

... koupit si zimní boty. Ty, v kterých chodím, jsem chtěla vyhodit do popelnice, když jsem si je někdy začátkem zimy poprvé obula. Ještě, že jsem tam neudělala, protože v čem bych momentálně chodila?! Ale boty žádné nemají. Všude už mají jen zbytek zásob a, když jsem si nevybrala, když zimních bot měli plné regaly, tak z toho zbytku se mi těžko bude něco zamlouvat, že?


... do pátku obstarat zásobu hladké mouky bílé a celozrnné (kdyby byla v akci bylo by to super :) ), abych si zase na víkend upekla ten můj výborný chlebíček! Stála jsem se závislou na pečení chleba... :D
A propos nemám doma ani kousek kuřete. A to jsem na pečené kuřátko měla zrovna takovou chuť! Takže koupit mouku a kuře!

... jet do konce ledna (tzn. příští víkend) do Prahy, abych stihla tu Saudkovu výstavu, na kterou mám lístky. Při té příležitosti bych si někde mohla koupit i ty boty! :)
Když budu mít mouku a kuře, můžu si s sebou udělat hodně dobrou svačinu! :D

... začátkem února zakoupit vstupenky na březnové přestavení Postel plná cizinců. Loni jsem měla lístky do druhé řady, ale pak to představení zrušili. Až budu mít lístky, musím vyřešit, kdo půjde se mnou. Nebo si mám rovnou koupit jen jeden?

... nechat se okouzlit panem C, abych mohla alespoň chvíli snít o tom, že to bude on, kdo vedle mě bude sedět v divadle. Pan barevnější totiž zrovna není divadelní typ, ale kdo ví.

... jet na Slovensko, až začne hřát slunce. Koncem dubna? Začátkem května?
Kéž by se zvlášť tenhle plán vydařil, ty zimní boty klidně oželím, stejně je v tom termálu nebudu potřebovat! Jen si s sebou musím upéct zásobu chleba, protože ten bílý slovenský skutečně nemám ráda...

... koupit hodně moc mouky! :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka