Laissez-moi rêver!

Laissez-moi rêver!


Jako je Silvestr ideálním dnem k tomu bilancovat a hodnotit končící rok - a ten můj skutečně nebyl takový, že bych se o tom chtěla víc rozepisovat, než jsem o tom v průběhu roku napsala - tak 1. leden bývá spojován s tím dát si nějaká dobrá předsevzetí a vytyčit si nějaká očekávání do toho nadcházejícího.

Předsevzetí si dávat nebudu, protože bych jim stejně nedostála. Kolikrát během roku si říkám, co bych měla dělat lépe a co bych raději neměla dělat vůbec, a nevede to nikam, tak jakou úlohu by v tom asi mělo to, že jsem si to řekla zrovna na Nový rok?

Ale ta očekávání, ta bych možná měla. Ta mám vlastně stále...


Něco zažít. Něco (s)nového.
A to je asi tak všechno. Ono je to natolik všeobecně formulované, že to může být cokoliv... :)))

Titul článku jsem si vypůjčila z textů v okrajích mého blogu. Laissez-moi rêver! tedy Nechte mě snít!, což mě dokonale vystihuje, žel snů mám momentálně nedostatek, ale doufám, že v tom novém roce zase přijdou a že se zase budou natolik prolínat s realitou jako ty sny minulé...

Ne úplně intenzivně, ale stále hledám, respektive spíš doufám v to najít náhradu za anděla, který vlastně vůbec nebyl andělem, ale byl tak úžasně inspirativní... k snění i k psaní... :)

Zatím jsem našla jen tenhle obrázek. Vůbec se mi v googlu pod výrazem Laissez-moi rêver! našlo mnoho krásných obrázků, se kterými se ztotožňuji. Ale tenhle je něčím výjimečný...

Laissez-moi rêver!
Učiň mě andělem! Prosím... (zdroj)

Ne, netoužím po ženě! Vždyť já už dávno mám svou Katku! :D
Jen mě to k zamyšlení, že bych neměla hledat anděla... že bych spíš měla počkat, až ho někdo objeví ve mně... :)

Trochu neskromná představa toho něčeho (s)nového, co bych chtěla prožít...
OK, budu skromnější!

Ovšem mé sny budou nestydatě neskromné!!! :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka