Na nahé, trochu prochlazené pokožce cítím jeho teplý dech...

To, co si v noci v posteli píšu perem do bločku, se fakt nehodí k tomu vystavovat na net! :)
Ale představy to vůbec nebyly špatné... :)))

panu barevnějším jsem dlouho nepsala (vlastně od té doby, co si to u mě tak trochu zkazil), ale to neznamená, že by nebyl a že by se mi nelíbil. Líbí. Je to prostě Chlap!!! :)))

A tak o něm sním, ale takovým způsobem, že se to fakt nehodí popisovat. Ne snad že bych se styděla. Vždyť podobné představy také jistě máte! A jestli mi chcete tvrdit, že ne, tak Vám to prostě věřit nebudu! :P :D

Ale detaily mých snů by minimálně jedna osoba znát nemusela, tak proto.
Možná nejen ta jedna. V případě pana anděla jsem se nebála sem napsat vůbec nic; v jeho případě jsem měla pocit, že jsme spolu něco zažili, tak by mi snad ani nevadilo, kdyby se to všechno dozvěděl. Tedy on toho spíš spoustu věděl, takže by ho nic dalšího už asi nepřekvapilo...
Ale s panem barevnějším fakt nemám pocit, že bych něco zažila.

Tedy krom těch mých představ! :D :D :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka