Nic :)



Po týdnu se hlásím a nic nepíšu... respektive píšu "nic". To jakože na téma týdne... :)))
Nemám o čem psát, chybí mi témata či chuť blogovat, tak téma "nic" se vcelku hodí. Ale to je o ničem, že? :D

Jinak se mám dobře, jarně-letní počasí se mi moc líbí, včera jsem byla prvně u vody a dneska to asi zkusím zas. K obědu si jdu udělat řízečky - sýrové a cuketkové - a k tomu uvařím nové brambůrky. Mňam! Zítra narovnám do ošatky nějaké ty sušenky (vajíčky ignoruju, dětem to moc radosti neudělá a já si je radši udělám míchaná ;) ) a budu se mile tvářit na falešně zpívající dětičky. No, a v úterý jdu zase do práce... žiju všedním stereotypem, který teď krátce naruší ty Velikonoce.

Prostě nic zvláštního. Nic extra. Nic.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka