Vinea story

Jsem snadno zasažitelným cílem marketingových kampaní a mám ráda Vineu.
Už asi před měsícem jsem Vineu v supermarketu objevila a měla jsem z toho skutečně radost, protože doteď jsem si ji vozila ze Slovenka, což nebylo nijak zvlášť často. A včera jsem se, ani nevím jak, doklikala na webovou stránku se současnou reklamní kampaní Viney... a magické korálky mě úplně uchvátily! Ach...


Že by měli Vineu a korálky v italské restauraci, kam jsem včera byla pozvaná, v to jsem nedoufala. Musela jsem hledat jinde. Na netu jsem našla jedinou zmínku o tom, kde korálky sehnat v obchodní síti, a to v Bille. Prý dokonce multipack s několika korálky! I vydala jsem se dnes do Billy - cca 20 km zajížďka cestou z práce... ;)

Ospravedlnit mě může jen, že jsem se cestou stavila ještě v jiném městě, kam už jsem dlouho chtěla (na naměstíčku tam mají krásný obchod s dárkovými předměty, retro sámošku a vyhlášenou cukrárnu), že to byla krásná vyhlídková trasa (dokonce i na Hory bylo vidět, ale moc jsem se kochat nemohla, jak jsem řídila), že jsem objevila jinou vyhlídkou cestu, kterou příště mohu jet z práce a ani to tak moc velká zajížďka není, a že jsem nutně potřebovala alespoň jeden Vinea korálek!!! :)))

Cestou jsem si plánovala, jak s magickýma korálkama naložím.
Přemítala jsem, které korálky asi tak získám.
A těšila jsem se. Ano, dá se těšit i na korálky! ;)

Jak jsem tak procházela mezi regály, nakupovala a hledala Vineu, tak jsem několikrát narazila na takového tmavovlasého prošedivělého chlapa. A jak mám teď takové období, kdy muže hodně citlivě vnímám, tak mi přítomnost právě toho tmavovlasého prošedivělého nedělala vůbec dobře. Spíš než citlivá, jsem přecitlivělá.

A propos co se mužů týká, udělala jsem dnes zase něco, co už dlouho ne. Takovej bílej autobus jsem zahlédla, když jsem přijížděla na jednu křižovatku. Chtěla jsem na té křižovatce odbočit úplně někam jinam, i jsem odbočila, ale hned za křižovatkou jsem se otočila a jela bílému autobusu vstříc. Byl to jinej bílej autobus, než jsem myslela...

V Bille jsem si koupila šunku a sýr a pečivo, ale Vineu tam teda fakt neměli! :(((
Natož tu s korálkama...

Cestou zpátky jsem si plánovala, jak o téhle bláznivé korálkové misi napíšu článek. V tom autě mě to napadalo celkově tak nějak vtipněji, ale polovic z toho, co jsem chtěla psát, už jsem zase zapomněla... :)


Ale vraťme se ještě na chvíli zpět do města s krásným výhledem na Hory; v té retro sámošce hned vedle té cukrárny, kde jsem si koupila několik úžasných mini zákusků (mini větrníčky... hmmm... mňam!), tak tam v tom COOPu jsem se po té Vinee rozhlížela také. Pár lahvinek tam měli, byť s mírnou vysokohorskou přirážkou, tak jsem si jednu koupila. Vůbec jsem totiž nevěděla, zda v Bille nějakou Vineu mít budou a jestli vůbec tu korálkovu. A v tom COOPu je měli!!! :o :´)

Asi jsem byla první, kdo si korálek žádal, protože pokladní na mě koukala trošku nechápavě. Ale pak zašla někam dozadu a přinesla celý velký pytel plný krabiček s korálkami a jednu tu krabičkou mi hodila k nákupu. S krabičkou a uspokojením jsem šla k autu a hned v autě ji nedočkavě otevřela...
Jo! V té krabičce byl přesně ten korálek, který mi hned jako první padl na netu do oka a který jsem tedy i chtěla ze všeho nejvíc. Korálek neodolatelnosti! :o :)))

Pověsila jsem si ho na řetízek a doufám, že se jeho magie co nevidět projeví! :)))
Třeba hned zítra... ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka