Dovolená slečny účetní

Lak na nehtech se mi olupuje, na chodidle mám rozmáznutou borůvku, která vůbec nejde smýt, nosím své nejoblíbenější mírně rozedřené tričko a všechno je mi to úplně jedno. Mám dovolenou. Je mi jedno i to, že předpověď počasí vypadá spíš jak na duben než na červenec. A je mi jedno už i to, že můj muž místo dovolené v termínu, který si on sám vybral, chodí do práce. Mé plány se mi zatím daří vcelku plnit...


Čtu. Dočetla jsem Les petits secrets d'Emma, kterou jsem proložila novou a bohužel kratičkou evitovkou Příliš osobní známost, a dočkala se dvou happy endů (i když v případě slovenské hrdinky by se o tom chvíli dalo polemizovat), na který jsem už dlouho v nějaké knize měla chuť, ale furt četla ty své bez šťastných konců. V případě Emy byl ten konec opravdu prvoplánový a nijak zvlášť nepřekvapil, přesto mě to na chvilku tak příjemně naladilo. Mám vybraných dalších pár knížek ve francouzštině (fakt mě to baví a navíc to vychází levněji), ale teď jsem začala číst Pravdivý příběh lži z pera Slovenky Hany Lasicové. Příběh zasněné Natálie odehrávající se v Paříži... ta pařížská atmosféra je skvělá a jsem jen zvědavá, jestli Natálie svých snů dojde...

Píšu? Psaní blogu trochu flákám (teď se to snažím napravit, sledujete, jo? :D) a nepíšu ani nic jiného. Asi nemám žádný správný impuls, naposledy mi jím bylo téma Pravda o ideálnom chlapovi. Tu jsem světu už odkryla, do soutěže na Slovensko poslala a teď už jen čekám, jak to dopadne; občas nějakou svou literární perlu dám k dobru pro účel jiné internetové soutěže. Ne literární, ale takové kde píšou "Nejoriginálnější odpovědi odměníme"... a tak jsem za odpověď na otázku "Jaká je vaše nejoblíbenější kniha od Viewegha?" získala vstupenky (tedy doufám, že to budou vstupenky a ne jen jedna) do Švandova divadla na Báječné léto s Vieweghem. Už podruhé půjdu letos do divadla?! :o
Na divadelní Román pro ženy jsem fakt zvědavá, stejně tak na to, kdo se mnou do toho divadla půjde a jak do té Prahy vůbec pojedem... Leštěna už v Praze jednou byla, tak se tam asi podívá znovu, koupím ji za to trochu benzínu... :D

Plavu! V sobotu jsem plavala a brodila se blátem za lekníny, v neděli jsem plavala, včera jsem plavala (to mi byla trošku zima) a i dnes jsem plavala. Jestli ta předpověď vyjde, tak prostě začnu chodit plavat do bazénu. Do krytého! :)
Cestou k vodě procházkuju a fotím. Motýlů se mi zachtělo, ale jsou strašně plaší a tak žádnou fakt hezkou fotku zatím nemám, ale mám na to ještě skoro celé dva týdny...
Skoro celé. Ještě tak kdyby mi to volno nenarušovaly telefonáty stran mých kolegyň! Dnes odpoledne to bylo čtyřikrát a přerušovaně to trvalo skoro dvě hodiny! To mi tu náladu trošku pokazilo. Trošku hodně. Načež jsem se ale zaradovala díky těm lístkům do divadla...

Jo, a jasně, že ráno dlouho spím! A vůbec mi nevadí, že půl dne chodím rozcuchaná tak, jak ráno vylezu z postele. Mám přece dovolenou!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka