Těším se...

Nechce se mi zítra do práce a s přibývajícím časem to pociťuji čím dál tím víc.
Musím si udělat nějaký plán, jak to překonat. Ideální je plán "Těším se..."

... až si zítra vezmu nový tričenko se Snoopym (Miluju Snoopyho!)

... až mi přijdou knihy objednané z bookdepository.com (román a jedna holčičí komiksová!)
... až ve středu konečně zase začne svítit slunce (snad!)
... až se zase trochu ohřeje voda v lomě a zaplavuju si (doufám)
... až bude pátek odpoledne a začne víkend (alespoň dva dny volna!)
... až půjdem do divadla na Román pro ženy (jen jsem neměla číst ty recenze)
... že bych mohla vyhrát ještě něco podobně úžasného a pak se na to těšit (aneb jak se dá díky jedné výhře zblbnout)
... až budu mít v září zase dovolenou (kéž by se mnou někdo jel aspoň na Slovensko, na moře si ani netroufám pomyslet, ale chtěla bych, třeba do Řecka)

Na Vánoce se netěším.

Je toho málo. Nutně bych potřebovala vymyslet víc věcí, na které bych se mohla těšit.
Kde jsou mé stydlivé středy, úsměvuplné úterky, pohádkové pátky, poblázněné pondělky a čarovné čtvrtky?! Na ty jsem se těšívala! Už je to rok, co jsem toho pána, který v tom nějakou dobu předtím figuroval, neviděla. Myslela jsem si, že třeba potkám jiného, díky kterému bych se na ty všední dny mohla zase těšit. Byla jsem naivní...

Chtěla jsem napsat pozitivně laděný článek, ale kdeže je mu konec?!
Původně jsem měla pocit, že se těším na tolik věcí, a teď jsem nějaká zklamaná, že je jich dost málo...
A některé jsou úplně banální, jen aby v tom seznamu vůbec něco bylo...
Lepší je asi nepsat takové seznamy! ;)

Navíc na to, že se mi ani nechce brzo ráno vstávat, žádný další plán nemám. Budu prostě celý den zívat... :o

Dobrou noc a krásný nový týden všem!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka