Makové pole

Miluju pole! Slunečnicová, obilná s vlčími máky a třeba i požatá. Makové mi loni uniklo, ale letos jsem tu krásu nezmeškala...



Vyhlídla jsem si ho v pátek a věděla jsem, že se tam co nejdřív muvím vrátit. Dokud bude ještě alespoň trochu v květu.


Počasí sice nic moc, nebe ani modré ani černé, aby tu krásu dokreslilo, ale i tak!


Svěží zeleň, bílá a fialová...


... a všude blátivá červenice. Boty budu čistit ještě týden!


Neklid zapřičiněný přiblížením se k makovému poli zmizel, hned jak jsem od pole zmizela já.


Statečně jsem tam však vydržela docela dlouho a vyfotila přes sto obrázků. A byla bych tam doteď...


Je to prostě krása! Možná jsem se od toho pole vracela v podezřele povznesené náladě... :D


Miluju pole... :)


A miluju máky.


Tak třeba zase za měsíc, až budou makovičky zrát! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka