Slevy?! Kde???

Slevové kupóny. Sto či sto dvacet pět korun sleva při nákupu nad pět set (dávají často v Tacco či na kolekci F&F v Tescu), dvacet pět procent sleva na libovolný výrobek z vašeho nákupu (nabízí občas v DM), korunová sleva na litr pohonných hmot (aktuální akce hypermarketů a čerpacích stanic Tesco). Slevové kupóny sbírám, vystřihuji, ty na netu objevené si tisknu a ty poslední jmenované jsem začala včera krást (!) a všechny je shromažďuji v peněžence. Asi trochu posedlost, měla bych se nad sebou zamyslet...


Krom slevových kupónů mám v peněžence i řadu barevných plastových kartiček. Modrou Tesco clubcard, fialovou dm active beauty, červenou IKEA family, černou Marks & Spencer a barevnou Billa. Ze všech kouká také nějaká výhoda při nákupu. Možná taky nějakou zákaznickou kartu máte, ale máte jich tolik jako já? ;)

Naštěstí se kartami a slevovými kupóny (zatím) necítím být ovlivněná. Když chci jít do Penny, jdu do Penny, když chci jít do Lidlu, jdu do Lidlu, když chci jít do Albertu, jdu do Albertu, a když chci jít do Tesca, jdu do Tesca a za svůj nákup si nechám přičíst body na mou clubcard. Jednou za čas mi přijdou slevové kupóny. Když si za ně chci výhodně něco nakoupit, tak kupóny použiju, když se mi nehodí, dám je mému muži, který si je nadšeně vezme a pak je někde založí... 8O

Aby to nevyznělo tak, že můj muž dostává jen slevové kupóny, které nechci, tak včera jsem mu věnovala i kupón na pětadvacetiprocentní slevu na libovolný výrobek z DM! Což, jak začínáte správně chápat, je velký důkaz lásky! :D

Byli jsme včera na pátečním nákupu. Obešli jsme pár obchodů jen tak pro radost (Mimojiné jsme byli v Batavii, kde mají aktuálně padesátiprocetní slevu na veškeré stříbro! Hned jsem si vybrala...), pak Kaufland (kulatých chléb se zářezy v akci!) a Tesco (Kofola za super cenu!). Ten kupón na slevu na čerpací stanicí je jen k nákupu nad čtyři sta a tolik jsem tam neutratila, ale spousta lidí přede mnou ano... a asi ty kupóny nechtěli, takže tam u pokladny tak opuštěně ležely. Nemohla jsem je tam nechat! Ale to nejsou tak úplně ukradené kupóny, že ne? :)))
Vzala jsem si jen asi tři. A třeba si toho ani nikdo nevšiml, že si jen tam mezi těmi účtenkami vybírám... :)

Krom kupónů bych Vám ještě mohla vyprávět o výprodejích a nákupech na slevomatech, ale ještě chvíli bych tak činila a už byste si fakt začali myslet, že jsem posedlá! :D

Končím a jdu do bazénu (vstupenky mám ze slevomatu)...
Papa a krásný víkend všem, pro mnohé dokonce hodně prodloužený! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka