Jak na Nový rok, tak po celý rok?

  • po půlnoci mě probudily petardy
  • celou noc jsem se budila a obracela jsem si deku studenou stranou dolů
  • probudila jsem se před devátou - sama (čemu se divím, když jsem sama usínala)
  • snídala jsem paralen a jednohubky (vyrobené včera speciálně k příležitosti novoroční snídaně)
  • do oběda jsem stihla shlédnout dvě pohádky
  • k obědu Gilmorova děvčata, vývar s krupicí a vejcem, chlupaté knedlíky s posledním vajíčkem nalézajícím se v mé domácnosti, chilli corničonky a paralen
  • konečně jsem pročetla články na oblízených blozích
  • už poněkolikáté jsem se zamyslela, upotřebila-li bych tablet, a vybírala si, který by mi vyhovoval, a zjistila, že od včerejška všechny díky DPH podražily
  • shlédla jsem Poslední prázdniny (ten film miluju)
  • vybrala jsem si na uloz.to nějaké filmy, které bych mi zkrátily čas do jara
  • dostala jsem čerstvě upečenou jablečnou buchtu, ze které jsem kousek ochutnala a zbytek si zabalila do krabičky a vezmu si ji zítra do práce
  • dala jsem si horkou sprchu a zavrtala se pod deku a pustila jsem tradiční novoroční nový český film (Občanský průkaz, hořká komedie; hořká, ano, komedie, nikoliv)
  • mezitím ve čtvrt na devět, poprvé toho roku, mi zavolal (neměl potřebu se mnou trávit ani poslední, ani první den roku)...
  • dala bych si ještě jeden paralen, ale nespala bych po něm; v půl šestý vstávám
dobrou noc

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka