(ne)malé radosti

Měli jsme se s méďou celý rok dobře. Však víte, byli jste u toho... ;)



S (ne)malými radosti jako by celý ten rok byl ještě radostnější!
Jsem ráda, že jsem s tím začala, jsem ráda, že jsem celý rok vydržela, jsem ráda, že jsem ustála i ty chvíle, kdy už se mi nechtělo pokračovat, jsem ráda, že jste si méďu oblíbili, a jsem ráda, že se našly i pokračovatelky: Feather & Daysy. Inspirace možná byla i zde a vypadá to, že něco se chystá i tady a tady... však celý ten projekt Vendy propagovala kde mohla. Díky! ;)

Méďa nechává pozdravovat a prý se ještě někdy ukáže! :)
Snad se mi letos povede víc fotit i něco jiného než méďu. Kéž by se mi povedlo vyfotit i to, respektive toho, koho bych chtěla vyfotit ze všeho nejvíc! Furt jsem na něj nezapomněla, prostože jsem ho za dva a půl roku viděla jednou, ale bylo to kouzelné!!! :) Zase bych měla o čem blogovat. I když on se vždycky nějaký ten důvod k blogování najde, stačí jen chtít... ;)

Dneska se mi chtělo a sepsala jsem tři články, z nichž první již visí v mé single kuchyňce a další postupně vyjdou.

O všech dalších radostech Vás budu neprodleně informovat! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka