#zažítněcosnového! (2)

Bylo nebylo... ale jednou se to třeba stane...

Venku bude začínat krásný jarní nebo letní den a On mě už brzy (prosím, ale ne moc brzy!!!) ráno probudí polibkem a řekne, ať už vstávám, že pro mě má překvapení. Vzhledem k ochromení úžasem nebudu vůbec protestovat. Jen, protože nebudu vědět, co nás čeká, tak se zeptám, co si mám vzít na sebe. "Šaty," odpoví mi. Počká, než se umyju a obléknu, a vyrazíme ven. Usadí mě do auta na místo spolujezdce, On bude řídit, občas mě pohladí po vlasech a usměje se na mě a zaveze mě na nějaké krásné opuštěné místo. Když zaparkuje a vystoupíme, otevře kufr od auta, kde bude mít koš plný jídla a pítí a deku. Vezme to vše do jedné ruky, kufr zavře a druhou rukou mě ovine kolem pasu a řekne: "Pojď, za pět minut se servíruje snídaně..."

Zažili jste už něco podobného? Ne? A chtěli byste?
A nebo byste raději někoho takto překvapili? Udělejte to! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka