Dámské stahovací kalhotky

Už jsem se tím chlubila několikrát, ale vzhledem k tomu, že z toho mám stále stejnou radost, klidně to napíšu znovu: jsem o třicet kilo lehčí než před Vánoci! :)

Povedlo se mi to především díky úpravě jídelníčku a jsem si vědoma toho, že bych měla začít formovat tělo i cvičením, ale na to jsem příliš líná. Vím, že spodní prádlo není řešením, ale je velmi dobrou pomůckou, jak vytvořil iluzi zpevněného těla. Proto jsem se rozhodla vyzkoušet tyto růžové stahovací kalhotky, které na první pohled nejsou ani trochu sexy, ale za to vypadají funkčně.


Já osobně nic nemám ani proti vzhledu tohoto kousku prádla či spíš se mi vlastně docela líbí. Ta kombinace světle a tmavě růžové a ten futuristický vzhled! Samozřejmě bych si je nebrala na sebe v očekávání intimní chvilky, ale jinak bych se nošení nijak nebránila. Také proto, že mám ráda kalhotky s nohavičkami a i z důvodu, že jsou vyrobeny z příjemného materiálu. Dle informace na poštovnézdarma.cz se má jednat o bavlnu, ale vzhledem k elasticitě kalhotek bude pravděpodobně doplněna o určité procento elastanu. Informaci o materiálu nebo údržbě jsem na výrobku hledala marně. Z cedulky, která je do textilu běžně všívaná a tyto informace obsahuje, byl na dodaném kusu pouze nepatrný kousek, který zbyl poté, co samotná cedulka byla ustřižena. Přiznám se, že to mě u nového prádla docela zaráží.

pohled zpředu

Co však bylo největším nemilým překvapením a co znemožnilo další testování kalhotek, je jejich velikost. Nosím teď běžně spodní prádlo velikosti L a tak jsem si nemyslela, že by s velikostí M/L měl být nějaký problém. Ale byl. Ani náhodou jsem se do nich neoblékla. Po přeměření nataženého prádla mi to vychází na nějakých 90 cm přes boky. A ani nohavičky nejsou na "rozklepané kejtičky". Holt musím ještě zapracovat na tom, aby mé pozadí získalo více asijské rozměry, na které jsou tyto kalhotky asi šité.

pohled ze zadní strany

Kalhotky si tedy objednávejte, pouze pokud máte modelkovskou prdelku, to však asi stahovací prádlo nebudete potřebovat... :) Jsou k mání na poštovnézdarma.cz za 239 Kč.

Nákupní galerii poštovnézdarma.cz tímto děkuji za zaslání produktu k recenzi.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka