Nezvěstný

Ztratil se mi můj pán pro léto 2014 barevnější (krásnější, veselejší, zasněnější...). Asi, že je podzim.
Možná odletěl do teplých krajin, i když to by odporovalo jeho "na horách žiju i pracuju celý život a neměnil bych".
Jo, počkat, on je vlastně mýtoman...

No, prostě se ztratil. Naposledy jsem ho viděla minulý čtvrtek. Jeho návrat jsem očekávala v pondělí ráno. Nic. V pondělí dopoledne - nic. A ani v pondělní poledne jsem se nedočkala. Stejně marná byla i má úterní očekávání. I ta středeční. A ani ve čtvrtek jsem se nedočkala. Tím nenaplněným vyčkáváním jsem se pouze dostala do stavu "vyhlašme po něm celostátní pátrání"!

Pohřešuje se sexy chlap ve věku 48 let. Je vysoký asi 177 cm, střední postavy, má vlnité tmavé prošedivělé vlasy a hnědozelené oči. Naposledy měl na sobě tmavě modré kalhoty, bílou košili a tmavě modrý svetr. Jakékoliv informace o hledaném sdělte nejbližší slečně Lence.



I v pátek ráno namísto něj přijel kolega. A když jsem se nedočkala ani dopoledne, rezignovala jsem... přestala jsem sledovat, kdo další z Hor přijede. Takže mě velmi překvapilo, když jsem cestou na oběd spatřila Jeho vůz na Jeho parkovacím místě!!! :) Že není možné začít se usmívat při spatření dopravního prostředku na šesti kolech? Ale je...

A co teprve, když jsem viděla i Jeho!!! :)))
Bohužel to bylo až ve chvíli, kdy byl na odjezdu. Když jsem ho zaregistrovala, už chvíli se po mně asi díval (jak jen to při řízení jde) a mával. Také jsem mu zamávala a...

... a nechala ho odjet. Neskákala jsem mu před vůz, abych mu demonstrovala, že na něj celé léto intenzivně myslím a že se mi vlastně líbí celé čtyři roky, že mi uplynulý týden chyběl, že bych chtěla jet s ním do Hor nebo že bych ho alespoň chtěla políbit, než odjede.

Předpokládám, že se zase vrátí. A že bude i pánem pro podzim barevnější!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka