Moment 39/52

Jakou každou neděli i dnes je těžké vybrat jen jediný moment uplynulého týdne...

Byl to dnešní slunečný den, kdy jsem si řekla, že pokud ne dnes, na den strávený u vody už to letos asi nebude? Nebo když jsem pak byla sbírat kaštany?
Bylo to v sobotu, když jsem v lese sice našla jedinou houbu, ale přesto tam bylo krásně? Nebo když si pak večer prohlížela spoustu černobílých fotografií na netu a objevila mezi nimi i malého klučíka, ze kterého je teď zatraceně sexy chlap?
Bylo to v pátek, kdy jsem po více než týdnu viděla mého oblíbeného kolegu (onoho zatraceně sexy chlapa)? Když jsem si následně udělala radost, když jsem v prodejně s obuví objevila a nemohla tam nechat úžasný prstýnek?
Nebo, když mi ještě předtím můj muž nejenže domluvil opravu mého vozu, ale také přislíbil, že zatímco bude ten můj v servisu, můžu si půjčit jeho?
Nebo když jsem rozbalila balíček, ve kterém mi přišla zbrusu nová Bridget Jones? Láskou šílená... :D

Říkám to pořád, na každém dni se dá najít něco krásného, něco milého, občas i něco (s)nového. Někdy jsou to maličkosti, jindy jsou to docela velké věci, které dohromady dělají náš život šťastným. A díky tomu se dá přežít podzim. A možná i zima... :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka