Léto 2014

Toto léto jsem chtěla...

... jít konečně do letního kina!
... chodit každý den plavat!
... jet na dovolenou k Baltu!
... mít o dovolené pěkné počasí!
... spát pod širákem!
... jít na nějaký pěkný koncert!
... navštívit pár zajímavých míst!
... vyrobit doma chutnou zmrzlinu (bez cukru)!
... zhubnout dalších 10 kilogramů!
... být pozvána nebo ho sama pozvat na rande!
... prožít intenzivní letní lásku!
... milovat se zase v přírodě!
... zažít něco (s)nového!!!
Toto léto...

... jsem opět nebyla v letním kině...
... jsem hodně plavala.
... jsem byla na krátké dovolené v Praze.
... nebylo co se počasí týká nejzdařilejší...
... jsem nenocovala venku.
... jsem byla na jediném koncertu, M. se líbil.
... jsem něco málo viděla, ale na podzim toho třeba uvidím víc!
... jsem se chladila mraženými dětskými přesnídávkami.
... se mi povedlo zbavit dalších 10 kil!
... na rande nedošlo.
... jsem zase začala slušně bláznit kvůli sexy chlapovi!
... to však pouhým poblázněním také končilo.
... bylo nejsnovějším zážitkem právě setkaní s Romanem... :)

A máme tu podzim. Když vidím, jak (ne)dopadlo léto, raději si žádné velké plány nedělám. Snad jen nějaké podzimní výlety a pouštění draka; líbilo by se mi na festivalu Signal... a určitě bych zase chtěla zažít něco (s)nového... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka