Kabelka do ruky

Která žena by nemilovala boty a kabelky? Samozřejmě hned po mužích... :)
Mužů mám už nějaký čas v mé hlavě nadbytek, ale bot a kabelek nedostatek. Za botami jsem vyrazila do kamenných obchodů (zatím neúspěšně, asi začnu uvažovat o tom chodit bosá), ale kabelku jsem si vybrala na poštovnézdarma.cz. Zaujala mě tato kabelka do ruky, která má neotřelý vzhled a můžete si vybrat hned z devíti nabízených vzorů...



Měla jsem zálusk na zvířátkovou (na obrázku pod číslem devět), ale bohužel jsem k recenzi dostala "cyklistickou", jejíž vzhled mě příliš neoslovil, ale to je pouze můj subjektivní názor...


Kdyby byla v mnou požadovaném vzhledu, umím si představit, že ji jako kabelku používám při neformální příležitosti, při které je nutné mít u sebe všechny nezbytnosti. Při rozměrech 22 cm na délku a asi 16 cm na šířku i výšku se do ní vejde i menší svačina... :) Díky zpevněnému dnu a uchům taštička hezky drží tvar (na fotografii se možná tak nejeví, ale je to jen tím pomačkaným vzhledem po dlouhé cestě).

Vadou na kráse je spíš odfláknuté provedení - pocuchané nitky nebo asi šicím strojem poničená textilie pod zipem (viz fotografie).


Kabelka je vyrobena z pevného materiálu, který se podobá silonu / šusťákovině, takže pravděpodobně bude nepromokavá, což se teď na podzim může hodit. Detail můžete vidět níže.


Uvnitř je podšívka v barvách uchou a kapsička, která má zapínání na zip. Kapšička je akorát tak na rtěnku, řasenku a oční stíny. Do vnitřního prostoru se pak vejde sprcháč, tělové mléko, zubní pasta, kartáček i menší ručník. Rozhodla jsem se, že když ji nebudu používat jako kabelku, bude úplně ideální kosmetickou taštičkou na cesty.

Pokud se vám líbí, můžete si ji objednat na poštovnézdarma.cz za 175 Kč.


Děkuji poštovnézdarma.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka