Moment 41/52

Středeční upršené ráno, mám za sebou stokilometrovou cestu autobusem a asi dvacetiminutou cestu metrem. Na stanici Národní třída se mám sejít s mužem, mým mužem (který není můj muž). Když vystoupím z vagónu, rozhlížím se a vzhledem k jeho dvěma metrům ho dokonce i hned vidím! :)
Ne, nepořádáme běžně bojovky typu "sejdeme se sto kilometrů daleko" nebo spíš ne primárně. Ovšem je to velmi efektní, takové ne dopodrobna plánované shledání na dalekém místě a v davu lidí! ;)
I po dvanácti letech vztahu... A i když si častěji představuji, že se nějak podobně romanticky setkávám s Jiným...

P. S.: A nakonec se mnou šel i domu lahůdek Julius Meinl! Nejdřív tam jít nechtěl - že prý víc prodavačů, než zákazníků a přemrštěné ceny. Se vším souhlasím, ale nerušeně jsem si tam ty lahůdky mohla prohlížet a nakonec odešla jen s jednou plechovkou Coca Cola Vanilla Zero. Vzhledem k tomu, že jsem dali jen přízemí, musíme příště dát i ta zbývající patra, než to tam zase zavřou... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka