Komplikovaná nekomplikovanost

Mám (ne)komplikovaný vztah a plnou hlavu jiného chlapa.
(Ne)komplikovanost vztahu by byla na dlouhé vysvětlování, seriál vyprávěnek o krásném Romanovi možná znáte z mé rubriky od anděla až po zet. A všechny ty vyprávěnky si ode mě nejednou musel vyslechnout i můj muž, který není můj muž, tedy ten, se kterým mám ten (ne)komplikovaný vztah a který též supluje nejlepší kamarádku. Vzhledem k (ne)komplikovanosti našeho vztahu ho netíží samotná Romanova existence, ale spíš jeho prý nedobrý charakter. M. to se mnou prostě myslí dobře...


Vzhledem k mému platonickému nadšení pro jiné muže ani nemám právo mít jakýkoliv problém s tím, že M. se líbí jiné ženy a že o tom také hovoří. Teď jsem však nemile překvapena tím, že zašel dál. Tam, kam já jen zajít chtěla a neměla k tomu (zatím) dost odvahy. Jak dlouho se chystám oslovit objekt mého zájmu? Jak dlouho M. asi přemýšlel, než řekl té, která se líbí jemu, že by s ní rád někam zašel?
Nezlobím se na něj. Jsem prostě jen překvapená.

A to nevím, zda mě ještě nečeká vyprávění o tom, že se toto stalo, i od té, o kterou se zajímal. Ta to totiž prý odmítla se slovy, že mě má ráda a že by se mi nemohla podívat do očí. Jak bych na to měla reagovat, až by mi to měla potřebu sdělovat?!
M. to neměl příliš promyšlené, když se jal zvát naši společnou kolegyni! A nemám to promyšlené ani já, když pokukuji po kolegovi! Ten snad ne, že by měl M. rád, ale spíš by z něj mohl mít trochu obavu vzhledem k tomu, že M. je dvoumetrový chlap.

Jenže vysvětlujte někomu (ne)komplikovanost vztahu! Vysvětlujte bezbřehou tolerantnost! Vysvětlujte to, že to co vypadá jako vztah není vztah v pravém smyslu slova!
Není. Jsme si toho vědomi oba. Přesto je pro nás to, co mezi námi je, velmi důležité, ať už to pojmenováváme jakkoliv, třeba "(ne)komplikovaný vztah". A nevím, zda na tom někdy budu chtít něco měnit...

M. však zdá se na změně pracovat začal. Měla bych se také nějak rozhoupat?
Jedna z těch věcí, na které jsem se Romana chtěla zeptat, byla, zda by se mnou nešel pouštět draka. Tato otázka je na začátku října více než aktuální.
Kdy jindy než teď, že?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka