Moment 43/52

Páteční nákup. Ne že bych nechodila obden do Lidlu a ne že bych za uplynulý týden nenavštívila minimálně deset prodejen s obuví a nehledala tam dámské boty velikosti 42 a pánské boty velikosti 47 (s M. jsme spolu asi proto, abychom mohli společně chodit nakupovat obuv nadměrné velikosti... :D), ale v pátek je třeba dodržet tradici a jít nakupovat znovu! A vzhledem k tomu, že boty si den předtím koupil jen M. (a to jsem ho musela do toho pátého obchodu donutit jít, už ho to nebavilo stejně jako mě...), je třeba se znovu poohlédnout po jednoduchých černých botečkách, které by se hodily k sukni a byly bez podpatku (abych v nich mohla řídit a abych nebyla o moc větší než Roman, abychom si zase mohli zpříma hledět do očí!), pro mě.

Mají docela hezké zimní - dvaačtyřicítky, kožené a ve slevě :) - ale chtěla jsem přece boty na teď! A tak procházím mezi regály, když mě některý kousek zaujme, podívám se na nabídku velikosti a jdu dál... nejenže mají samé malé, ale taky takové, které by mi asi byly velké (ve čtyřiačtyřicítkách by si dala koupat miminka!), na mě žádné... ani ne zklamaně, spíš rezignovaně dál chodím mezi regály, až znovu dojdu k těm, které se mi líbily a rozhodnu se vyzkoušet si ty třiačtyřícky... sedí mi překvapivě dobře... :)))

Beru je a, jestli mi budou, vezmu i ty zimní.....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka