Předvánoční rozjímání

Předpokládám, že ti z Vás, kteří si již užívají vánočního volna, pociťují nějakou tu atmosféru Vánoc nebo tak něco. Mně se sice zatím ještě nedotkla a nechává mě v klidu i to, že uklizeno nemám (ne víc než obvykle), cukroví mám uložené zatím jen někde v hlavě a ani co se dárků týká nejsem úplně připravena, přesto přicházím s přáním...



Jestliže běžně tvrdím, že jsem napůl single, tak co se Vánoc týká, tak jsem úplně single. Právě jsem si přečetla o mém loňském Štědrém dni a o mém Štědrém večeru; užívala jsem si ten pocit, že jsem nic nemusela a většina tradic byla tabu. Přemýšlím nad tím, jestli i tyto Vánoce si to dokážu užít. Zatím nevím...

Každopádně já jdu ještě zítra i pozítří do práce - a příští týden všechny pracovní dny krom Silvestra také - takže se mi otázka Vánoc stále ještě nezdá aktuální. Možná ve čtvrtek to přijde a budu uklízet a upeču alespoň mé nejoblíbenější marokánky a pustím si nějakou hezkou pohádku nebo romantický filmek...

Při této myšlence nemohla jsem se nepodívat, co vlastně bude v telce a oko mi padlo na Kouzla králů (24/12 9:40 ČT1) - to je ta pohádka, kterou jsem viděla loni. Jak se princezna nezamilovala do prince, nýbrž do samotného pana krále! A ten byl tak nechápavý a nevšímavý k princezniným náznakům, že ho nakonec musela o ruku požádat sama. Jak mi ten příběh byl blízký! Ale kdeže loňské sněhy jsou?!

Pohádky zhlédnu tak dvě a přestane mě to bavit. Krom rodinných návštěv jiný program na svátky nemám, takže se jako obvykle nakonec budu těšit příští pondělí do práce a na to, jak si svoji dovolenou budu čerpat, až bude na nebi svítit sluníčko tak, že budu mít potřebu schovávat se před ním do stínu...

Proč nejsou Vánoce v létě?! :o

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka