Důkazy o tom, že se nudím...

Zrovna před chvíli jsem si připravila dříví do krbovek, abych zítra jen přišla domů, škrtla zápalkou a měla doma teplo. Tak to mám ráda, ale až tak často si to takhle hezky nepřipravuju. I mnoho dalších činností tohoto víkendu svědčilo o tom, že se mi žádné jiné zvláštní zábavy nedostávalo...
  • vyndala jsem nádobí z myčky v týž den, co se umylo, a nečekala jsem, až se ho minimálně polovina vezme k použití přímo z myčky
  • přečetla jsem více než stostránkový manuál k foťáku a konečně pochopila rozdíl mezi makro zoomem a tele makrem
  • zkusila jsem prozkoumat vibrátorem i jinou dírku a pro příště toto zavrhla (těm, co mě osobně znají se omlouvám, že se tu musí dočítat takové věci, ale když já se fakt nudím, že mám potřebu i o průběhu nudy blogovat; ti, co mě osobně neznají, se doufám nepohoršují, ani příliš nepozastavují...)
  • dívala jsem se zase na facebookovou stránku slečny melírové a byla nemile překvapena výrazem prošedivělý medvídek (vždyť je to anděl!)
  • vedla jsem s přítelem další z rozhovorů o panu andělovi a dozvěděla jsem se, že to vlastně díky němu a strachu z něj se prošedivělý medvídek v mém případě o nic nepokusil, ale naštěstí se mi povedlo mu to vyvrátit, aby z toho chudák neměl černé svědomí (i teď doufám, že se nepozastavujete a nepohoršujete...)
  • fotila jsem opět, co jsem uvařila, a pak jsem si to vychutnávala
  • stáhla jsem si a shlédla Případ nevěrné Kláry a italským filmovým zpracováním byla nesmírně zklamaná
  • koketovala jsem s myšlenkou obarvit si konečně hlavu, ale asi se ještě nenudím dostatečně, takže jsem to odložila, včetně myšlenky zastřihnout si konečky
  • zahrála jsem si několikrát on-line Osadníky z Katanu a několikrát dokonce vyhrála
  • nepoděkovala jsem zatím ani za jedno přání k svátku, protože jsem všemi těmi nedůležitými činnostmi byla velmi zaneprázdněná, ale už to jdu napravit... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka