Na valentýnské téma

My dvě divný holky to pozorujem ze křoví
Co lidi všechno dělaj z toho jsme teda hotový
Koukaj si z voka do voka, ochutnávaj si hlavy
My řveme smíchy ve křoví, to nás děsně baví

Nepřidá-li se ke mně někdo, tak jsem jen jedna divná holka, která sice neřve smíchy ve křoví, ale děsně ji baví pozorovat dění... a snít o tom, že jednou nebude pozorovatelkou, ale pozorovanou... i když i potom bych možná stejně toužila po tom pozorovatelském postu, jak je tomu ostatně teď.


To tuhle jeden inženýr furt koktal láskou ko-ko
A pak si gumou z podprdy div nevystřelil voko
Venku je třeba zima, lidi tu lezou nahý
Po Petříně se válej šílenci z celý Prahy

Ne že bych chtěla mít vystřelené voko od jakéhosi koktavého inženýra, ani bych se nechtěla válet na Petříně (a už vůbec ne v téhle zimě), ale chtěla bych něco prožít. Sama přesně nevím co. Něco (s)nového.

Ale to bych nesměla být ta divná holka z toho křoví.

Tenhle článek nemá vyznívat ufňukaně. To jen, že se blíží ten Valentýn, který sice považuju jen za komerční výmysl, ale stejně...

Láska je láska
Když choděj kluci s holkama
Láska je láska
Když choděj kluci s klukama
A holky s holkama

Láska je láska, když chodí starší s mladšíma...
Jak jsem ta divná holka a jak jsem v tom křoví (rozumějte ve světě internetu), tak mi na jedné větvi (rozumějte v mém Google Readeru) přistála zajímavá kořist... rozumějte nový veršovaný příspěvek na blogu zlodějky mých snů. Čím dál tím víc se mi zdá, že s tou slečnou melírovou mám strašně moc společného. Já ji snad ani nenávidět nemůžu.

Láska je láska, když chodí holky s holkama...
Už je to rok, co se mi zalíbila prodavačka Katka. Občas do Penny Marketu zajdu, pořád tam je, ale na zajímavosti bohužel nějak ztratila. Zato mám nějakou slabost pro jinou ženu - kdybych byla chlap....... :) - shodou okolností je to exmanželka jistého Vasyla, který chvíli také usiloval - nevědomky - o andělský post. Východoslovanské kouzlo.
Láska je láska, když chodí Češky s cizinci...
A propos alespoň Tunisan by mi mohl poslat valentýnskou SMS.

Láska je láska, když chodí pumpař s účetní...
Jestli si to pumpař přečte, tak se naštve za toho pumpaře, ale před osmi lety částečně pumpařem byl a jiný slovo se mi do textu stejně nehodí... :D
Jen jsem chtěla říct, že před pár dny to bylo přesně osm let, co jsme si spolu něco začali. Kouzlo je pryč, ale alespoň jsem stále u zdroje informací, kdy si výhodně nakoupit benzín... :D
Tak a teď se pumpař naštve už určitě! :D :D :D

Mácha má štěstí
Že je kamenej
Jinak by už nestál
Smíchy by řval
A byl by v pase zlomenej

Láska je láska...

Krásného Valentýna!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka