Maluj zase obrázky!

Znáte nutkání k tomu, že musíte něco stvořit vlastníma rukama, a s tím korespondující bezmoc, že nevíte co? Já to tak mám poslední dobou s blogem - dopoledne v práci jsem měla ukrutnou snahu nějaký článek, za který bych se nemusela stydět, alespoň načnout, ale každý pokus končil v koši (psala jsem obyčejnou tužkou na papír a následně ty papíry trhala vejpůl)...

Poslední dobou se můj svět vůbec hodně točí okolo toho virtuální internetového a když nějaká kreativní tvorba, tak naposledy mě nadchl již zmiňovaný polyvore.com, ale dřív jsem se nablbla a neustále něco vytvářela... drátek, korálky, papír, papier-mâché nebo různé přírodniny - všeobecně takové jednoduše dostupné materiály, ze kterých se daly vykouzlit různé dekorace, drobné dárečky nebo originální bižu. Materiál by se jistě snadno našel, ale už mi k té tvorbě chybí to výše zmiňované nutkání.

Jistě by se našlo i několik prázdných malířských pláten, která jsem výhodně nakoupila...



Ne, že bych uměla malovat, ale baví mě to. Však o realistický obraz jsem se pokusila jen jednou a všechny ostatní už vždy byly jen abstraktní... klidně můžu i říct, že neumělé (však mám také ekonomické vzdělání!), ale na plátně vypadají i neumělé malby velice luxusně...


Stačí jen nějaké lepší barvy (doporučuji akrylové) a zvolit veselé barvičky - však kdo by chtěl ponurý obraz do interieru?! - a kombinovat a radovat se z toho, co Vám pod rukama vzniká!

Inspirovala mě Karin, takže co nejdřív nějaké to plátno vytáhnu, namíchám barvičky a dám se do toho. Třeba konečně přestanu mít pocit, že se nudím, a začnu mít zase radost z toho, jak jsem šikovná! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka