Chalupy, které jsem nekoupila, a peklo, ze kterého jde strach

Panorama 1

Napadají mě samé (hloupé) věty, které by se hodily jako úvod ke slohovému cvičení na téma "obec, kde žiju"... no... prostě... tady žiju. Toto úvodní foto je panoramatický pohled na naši miniaturní vesnici, takhle zmenšené to vypadá jako fotka, od které jsem ořízla nebe nahoře a louku dole, ale na originále jsou vidět i lidi v oknech a tak... no nic, tady je to bez lidí... :)


Za poslední týden jsem vyfotila snad všechno, co kde v okolí k vyfocení bylo, ale až včera mě napadlo začít fotit domy, respektive staré roubené chalupy, ale jak byla neděle a všude bylo plno lidí, tak jsem to nechala na dnešek... a voni tam ty lidi byli i dnes! :)
A navíc dnes dopoledne bylo fakt hnusně, ale na některých snímcích ani tam mlha nevypadá špatně... 

P1000480

Zrovna o téhle chalupě jsem jeden čas snila, že ji koupím, ale byla strašlivě drahá. Tak jsem si vyhlédla jinou o poznání levnější, v o poznání horším stavu - v takovém, že ani za foto dnes nestála a že jsem ji tehdy nekoupila, ale na ty světničky uvnitř vzpomínám doteď. Tak byly útulné! Jen strop tam byl tak nízko, že můj dvoumetrový přítel tam musel chodit shrbený. Ale jinak! No, třeba ta malá kouzelná okýnka...

P1000474

A další várka podhorských chalup...

P1000453

P1000471
P1000482
P1000465
P1000457

A ještě jeden detail...

P1000459

... to mě zase přivádí k myšlence, jak romantická by musela být podkrovní ložnice v té chalupě, co jsem ji chtěla kupovat. Nekoupila. Pořídila jsem si místo toho byt... a naši bytovku jsem fakt nefotila, ale koho by to zajímalo je to ta hranatá krabice na prvním snímku skoro vlevo a také ta v pozadí za petrklíči...

P1000451

Ještě, že se na loukách objevují nová a nová kvítka, alespoň budu mít co fotit zase příště. Tohle byla kvítka z uplynulého týdne, protože dnes se i ta před škaredým počasím snad schovala... voilà, jedno dnešní makro:

P1000496

A na závěr Vám ještě ukážu naše místní peklo. Jak jsem šla před týdnem na kopřivy, tak mi neteř radila, že s babičkou chodila na kopřivy tam, jak jsme ji vždycky říkali, že je peklo... Pár let ji o pekle už nikdo neříkal, protože je na strašení pekelníky už velká, ale evidentně si to radši dobře zapamatovala... :)

Na kopci nad vesnicí z louky kouká věžička...

P1000357

Pekelná věž to je, co? :D
A za ní výhled na zasněžené Krkonoše...

No, tak tady bydlím. Tak se mi tu líbí, že jsem se odtud nechtěla odstěhovat a, když jsem se stěhovala od rodičů, tak jen o jedno patro... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka