Sice nerada, ale tentokrát o práci

Začínám se zotavovat; možná to jarní sluníčko umí zázraky... a k tomu odpočinek a hlavně klid. Ještě tak jarní měsíček kdyby ze mě dokázal udělat Šípkovou Růženku a ráno by mě něžným polibkem probouzel... hmmm... anděl! :)))))

A hlavně kdyby ten klid nenarušovaly zprávy stran mého zaměstnavatele! :/

Drahý mě šetří co se těchto zpráv týká, přestože zrovna jeho si vybrali za jakéhosi zprostředkovatele. Ovšem má e-mailová schránka žádnou cenzurou neprochází a přistávají do ní zprávy, jež mě rozčílí samotnou formou. Myslíte, že pozice nadřízeného nějak vylučuje použití slova "prosím" a alespoň jedné zdvořilostní fráze na optání se na zdravotní stav podřízené?! 

Formou to začíná, obsahem to pokračuje. Dnes jsem byla požádána, abych si v době své pracovní neschopnosti zašla udělat svou práci! Jak slušně odmítnout zcela nesmyslnou žádost zaměstnavatele? Odvážně! Divila jsem se sama sobě... a teď jen čekám na další mail...

Mohla jsem se líp učit a mohla jsem být třeba zahradnicí! Nebo cukrářkou!
Zahradnice mě napadla vzhledem k tomu, že jsem odpoledne chvíli pobyla u maminky na záhrádce a za takového počasí jako dnes by se mi to fakt líbilo! :)
A cukrářku mi mimojiné vybral test na http://goo.gl/PW7n - můžete vyzkoušet také, jaká práce je pro Vás osobně ta nejvhodnější... ;)

Jen předem upozorňuju, že test vůbec nezohledňuje preferovanou dobu ranního vstávání, protože na to, že mi maximálně vyhovuje být do půl deváté v posteli každý den, se tam neptali... :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka