Dvanáct v jednom

Bez dechu, ve spěchu, ženu si to po mechu. Pověřen úkoly, ženu si to po poli. Přátelé, chvátám, chvátám, nemám chvíli klid... přesto jsem se tu na chvíli zastavila, abych Vás zpravila o svém konečně práce- i všehoschopném životě. Stále jen pracuju (tečka) Takže jen pár krátkých twítů.

Twitter mě stále baví. I proto, že twíty mých following za uplynulých 24 hodin přečtu během pár minut, kdežto na stále narůstající počet nepřečtených článků v Google Readeru nemám odvahu... a tak jejich počet roste a roste. Ale i na to dojde!

  • Správný twít má maximálně 140 znaků. Musím začít být stručnější, aby si to přečetli i ti, kteří mají stejně tolik práce jako já... ;)

  • Pár mailů od nadřízené a mých odpovědí na ně v době mé pracovní neschopnosti a nemáme se rády ještě dřív, než předtím.
  • ÚAN Praha Florenc. Ráj na zemi. A já tam zítra jedu. Navíc v pracovní době (a bez nadřízené)! :)))
  • Je (a nebo byl) v nemocnici. Ať je a nebo není anděl, tak mě ta zpráva stejně nějak vzala...
  • Vstupenky do divadla prodávají zcela automaticky po dvou. Vůbec se mě neptali a hned mi utrhli sedmičku s osmičkou. Singles snad nechodí do divadla?!
  • Potvrzení o bezinfekčnosti získám v pátek. A pak si ho už nikde nezapomenu! :)
  • Z psaní jsem mívala na vysvědčení trojku, přesto na zprávu o konci psacího písma v českých školách nevěřícně koukám: http://goo.gl/vyLu
  • Ta soptící islandská sopka se jmenuje Eyjafjallajökull, překvapivě její jméno v žádném zpravodajství nevyslovují.
  • A propos ten prach na mém autě dnes byl sopečný? Nebo ho mám jen obyčejně špinavý? :)
  • Sledujte sopečný prach - http://goo.gl/T3WK - a sledujte dál můj zdroj informací! ;)
  • Nezavěšujte. Jste v pořadí.
  • Ukončete, prosím, nástup a výstup, dveře se zavírají. Příští stanice Florenc.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka