Sex, drogy & rýma

aneb k čemu všemu svádí lavička u lesa...

sex, drogy & rýma

Přísáhám! Já to nebyla... já jsem si jen na chviličku chtěla sednout na sluníčko (a fakt jen na chviličku, protože přece nemůžu po své pracovní neschopnosti jít do práce opálená?! :D )...


Na druhou stranu chápu, že toto mnou velmi oblíbené místo k posezení může svádět k lecčemu. Však já také ujíždím na doutnících, když je k tomu vhodné místo a příležitost. Nedopalky ovšem neodhazuji v dáli. Ani použité prezervativy ne, neb je nepoužívám, ale sex na hřejivém jarním sluníčku si asi ujít nenechám - teda nebude záležet jen na mě - však kdysi dávno neměli jsme mnoho jiných příležitostí... za hezkého počasí na oblíbeném místečku v lese, jinak v autě... jééé, to už je tak dávno... :)

A pro úplnost dodávám, že všechny láhve, které jsem si s sebou kdy vzala, jsem si zase přinesla s sebou domů... snad jen papírový kapesníček jsem občas někde odhodila, ale tady bych si to rozhodně nedovolila! :o

K čemu by lavička u lesa a krásné slunečné počasí (případně teplá letní noc, která nás jistě brzy čeká) svedla Vás?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka