Do Českého ráje cesta příjemná je...

Pokračujeme v roubenkách. Jen tahle je z trochu netradičního materiálu...

P1000693


Vytesaná do kamene. Původní (a dřevěnou) předlohu si můžete prohlédnout v Corlyině článku o Kopicově statku, který je krásný sám o sobě, ale navštěvovaný právě díky skalním reliéfům, které pan Kopic vytesal do skal. Jeho díla - vůbec bych netvrdila, že amatérská! - prezentují především osobnosti české historie, ale vzhledem k tomu, že historie není mé hobby, tak foto jednoho, kterého jsem stoprocentně poznala... navíc je to pro mě stylové, že?! :)

P1000687

Jdeme dál. Máme před sebou ještě pár kilometrů a spoustu krásných výhledů na Hruboskalské skalní město. Zde Vyhlídka na kapelu. I při minimu fantazie tam tu skupinu skalních hudebníků musíte vidět. A kousek blíž před nimi, ta osamocená skála vykukující mezi stromy, to je Kapelník, ale jak tak na něj na té fotce koukám, tak mi připomíná něco úplně jiného... :D

P1000724

A došli jsme do oblíbeného arboreta, které bylo prosluněné stejně krásně jako minule...

P1000731

Nedostatek v podobě stále ještě holých stromů kompenzovala přítomnost rozličných jarních květinek... ;)

P1000736

Výhledy do kraje, na bizarní skalní útvary i zkoumání lesního kvítí bylo závěrem doplněno ještě o pohledy na hladinu lesního jezírka, které krásu svého okolí doslova násobilo...

P1000760
P1000763

Můj první jarní výlet byl parádní, jen mě po těch asi deseti kilometrech trošku bolí nožky. Ten zítřejší bude odpočinkový, však jdu také s mým antituristou... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka