Další dovolenkový výlet. Tentokrát na pole... :)

Cestou z Prahy jsem si vyhlédla slunečnicové pole, kam jsem bezpodmínečně ještě potřebovala zajet... a tak se dnes stalo...

P1020475


Miluju slunečnice!

P1020443

Miluju berušky!

P1020410

Miluju krásné motýly! Trochu kýčovitá fotka... já vím... ale stejně je krásná... :)

P1020363

Miluju slunečnice!!! Vím, že už jsem to říkala, ale když ony jsou fakt tak krásné...

P1020386

Překrásné! Vím, že tu pokaždé opěvuju, co právě vyfotím... ale já fotím jen to, z čeho mi oči přecházejí... :)))

P1020454

A ještě pár žlutých krasavic mi dovolte. Zkoušela jsem je fotit i na černobílo, ale nebylo to ono... ta žlutá dělá ty obrázky nesmírně pozitivními...

P1020474

Ještě tam budeme muset zajet, protože těch slunečnic tam byl snad milion a já jich vyfotila jen zlomek! Dostatečně jsem se té krásy ještě nenabažila!!!
A pak si také půjdu jednu utrhnout, až budou zralé... nejen zraku totiž lahodí! :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka