Praha romantická

Čas od času vyrazíme s přítelem na výlet do Prahy, jen se tak bezcílně toulat; naposledy jsem byli na podzim - mé pražské suvenýry - a konečně jsme v rámci dovolené vyrazili zase! Dnes nás nohy donesly na Střelecký ostrov, kde jsem se já osobně necítila vůbec dobře vzhledem k přítomnosti prapodivných individuí, ale asi to byl jen nějaký individuální pocit, protože mnohé dvojice břehy Vltavy považovaly za úžasně romantické místo... ať už pro společné snění...

P1020243


... příjemné posezení s láhví vína (nebo v té láhvi byl nějaký dopis, který chtěli poslat po řece?)...

P1020249

... (skoro) nikým nerušený rozhovor ve stínu javoru...

P1020258

... a nebo jen relax s výhledem na vodní hladinu a krásy Prahy.

P1020246

Však my jsme si to užili i bez posezení u řeky - stejně u nás máme lepší :P :D - ale teď už jsem ráda, že jsem doma a nohy mám pěkně nahoře, tak je mám uškobrtané... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka