Sedm linků aneb Ohlížím se

Na Twitteru se rozběhla akce #7linkscz - jakkoliv se Vám název může zdát nevábný a nicneříkající, třeba Vás také zaujme a princip je fakt jednoduchý. Přidat se můžete, i když Twitter nepoužíváte...

Jen si nejsem jistá, hodí-li se tento úkol do horkých letní dní a ne spíš jako zábava na dlouhé zimní večery - uvidíme, jak dlouho mi bude trvat vybrat sedm odkazů dle předem daného klíče...



Článek s pořadovým číslem jedna: Nejsou ty třešně krásné?
To bylo krátké uvítání čtenářů, kteří tehdy stejně asi nepřišli. A to nosné téma - třešně - to byla reakce na první neumělý design blogu... ten se během času několikrát změnil, ale záměr zplodit sem tam nějakou pozitivní myšlenku zůstal a doufám, že se to tu tam i daří...

Článek, jehož psaní mě nejvíc bavilo: Anděl v modré košili a bundě o dvě velikosti větší
Užívala jsem si všechno mé psaní o snových prožitcích s panem andělem, jen postupem času a s narůstajícím počtem zjištěných skutečností míň a míň... Tehdy, když jsem ho prvně nazvala andělem (to bylo právě v tomto článku), jím byl prostě bez výhrady...

Článek, o němž jste nejvíce diskutovali: Mademoiselle vzpomíná
Asi ten se vzpomínkovými obrázky na léta mého dětství to bude, u některých článků je komentářů sice o něco víc, ale to jen proto, že se nám diskuze zvrhla jiným směrem... tady jste tehdy vzpomínali se mnou...

Článek, který jsem nenapsala a napsat bych takový chtěla: bohužel bez odkazu :(
Google Reader má mimojiné funkci označit hvězdičkou a ze všech článků, které v mém Readeru přistály, mám hvězdičkou označený jen jeden. Kdyby Lenka svou Kafárničku nezavřela, bez váhání sem dám právě odkaz na její článek Láska na pět minut. Kafárnička je zavřená, ale v Readeru ten článek pořád mám... a když ho teď znovu čtu, tak mám zas a znovu ten pocit, jako by to byla moje slova... škoda, že Vám sem nemůžu dát ta slova pětiminutovou lásku popisující...

Článek nejpřínosnější a nejužitečnější: Francouzská hudba v obrázcích a nejen v nich
Mé blogování si rozhodně neklade žádné honosné cíle, snad jen ten trochu přiblížit českému národu něco málo francouzského... však většina nově příchozích, nějakým vyhledávačem sem poslaných pravě za tím francouzským přichází a nejčastěji právě za tou jejich úžasnou hudbou...

Článek s fakt povedeným titulkem: Slečna Lenka nemyslí, ale peče... a píchá :D
Letmo jsem proběhla celým blogem a čekala jsem, který z názvů článku mě do očí uhodí. Tenhle to byl! A na té myšlence, že jen píchání a zase píchání člověku může výrazně zlepšit náladu, prostě něco je... :)))

Článek, který by si měli přečíst snad všichni: Plní Google přání?
Ne snad, že by v tom článku bylo nějaké poselství, i když možná ano... pro toho, kdo ho tam bude chtít najít...


Kdo další se přidá se svou sedmičkou? Nechte mi tu odkaz a moc ráda se přijdu podívat na Váš top výběr... ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka