Loučení bez loučení

Jen letmo jsem ho dnes zahlédla. Dívala jsem se po něm z okna jako kdysi. A snad proto, že to dnes bylo naposledy, zdál se mi zase tím snovým andělem. Jako by se na chvilku vrátilo to kouzlo, aby za ním nezůstal jen pach výfukových splodin, ale i závan nadpozemskosti, sladkého snu a myšlenky na hřích...

Litovala jsem, že jsem si ho ještě jednou - naposledy - skrze žaluzii nevyfotila. Na památku. Jako milou vzpomínku na anděla, který navždy odletěl...

Na koncertě, kde jsem dnes byla, zazněla pro dnešek maximálně symbolická píseň...


Kúsoček páperia
našiel som ráno v posteli
Tí čo mi neveria
vravia že nie som ešte dospelý
Kúsoček páperia
sfarbené do biela
Kúsoček páperia
je z krídla anjela
Nájdu sa anjeli
čo z neba odísť museli
Viac tam byť nesmeli
Preto sú takí nesmelí
Kúsoček páperia
z krídla im uletí
Ktosi tu zastiera
anjelske úlety
Kúsoček páperia
na tvojom tele pristane
Kúsoček páperia
Ti, drahá, celkom pristane
A možno tam už sídlia
Budúce krídla
Stačí len mávnuť
Navždy odletíš

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka