Řeka a její poklady

Upozornění úvodem: Toto není makro záběr na povrch Slunce rozpáleného na max...

P1010860


... to je poklad, který jsem našla včera v řece. Shodou okolností jsem našla dva zcela totožné - barvou, tvarem i velikostí. A odnesla jsem si je domů, protože takové poklady to je moje! V zimě se v barevných drahokamech budu snažit najít znovu ten závan horkého letního dne, před kterým se dnes ukrývám v relativním chladu nitra domu.

Pro všechny horkem unavené tu mám říční vlnku řádně ledové podhorské vody...

P1010930

Brrr... ta studí!!! :) Kdo v ní dá víc než deset temp, toho obdivuji! ;)
Tak odhoďte boty a pojďte se mnou!

P1010960

Píchá-li vás říční písek do nohou, klidně si je nechte, ale nestěžujte si, až Vám ji vezme proud a budete je honit jako já včera říčním korytem plným valounů... už už jsem to vzdávala, ale nakonec jsem tu potvoru botu dohonila... :)

P1010922

Krom hluboké tůně ideální k přetlačované mezi plavcem a silou vodního toku - jen co trochu polevíte v záběru, tak ten metr, který se Vám povedl uplavat, můžete s další vervou překonat znovu - je tu vířivka v podobě vodopádku...

P1010890

... a v neposlední řadě je místní atrakcí hledání pokladů...

P1010912

Určitě byste měli tolik štěstí, co já. Nečekejte však, že na pokladech nějak zbohatnete... jsou to jen omíláním v říčním písku zaoblená barevná sklíčka, která jsou důkazem, že sklářství zde po dlouhá léta bývalo tradičním řemeslem. Ale radost z nich třeba mít budete jako já z těch mých dvou červených... ;)

P1010961

Tak zase někdy příště, řeko! Ahoj! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka