Plavu si ani nevím jak...

... prsa mám a občas zkouším i znak. Ten znak mi teda moc nejde, protože většinou naberu úplně nesprávný směr. No, a ta moje prsa u těch se věčně s mužem přeme - zda je mohu mít odhalená, či je vhodnější si je zahalit. Já léta zastávám povětšinou ten první názor, pouze na určitých místech se soukám i do vršku plavek, a to velmi nerada, neboť ve vodě za něj (zvlášť za určité střihy) lezou všechny nečistoty a, když je mokrý, tak velmi nepříjemně studí...


To jediné přítel nikterak nekomentuje - vylezu-li z vody, vysvléknu si vršek od plavek a zabalím se do osušky. Ovšem když si následně osušku zmuchlám a dám si ji pod hlavu, abych měla na opalování pohodlnou pozici, nastává problém. A to mi ta první dvě tři léta, co jsme spolu chodili k vodě, říkal, že mu to rozhodně nevadí! :D

Preference se mění! A z muže se mi stává puritán. Nebo se za mě stydí. To já se rozhodně nestydím, ač některé partie mého těla mají konzistenci huspeniny, rozumějte řádně rozklepaného sulcu. Co je komu do mě! Víc by mi vadilo, kdybych měla prsa do tmy bíle svítící! ;)

Jak jsem řekla, záleží na místě. Nejvíc jsem se opálila u místní říčky, daleko od civilizace (minulý víkend jsem litovala, že jsem si tam s sebou nevzala foťák, ale nadcházející víkend to doufám napravit a fotografiemi se tu pochlubit - řekou a jejími poklady, ne, mými vnady, nebojte!). Sice opodál vedla turistická trasa, ale kdokoliv z ní sešel a přišel blíž, zjistil, že celá miniaturní plážička je obsazená a vodou se tam brouzdá skoro nahá paní, která ztratila i tu poslední kapku soudnosti, a zase odkráčel. Muž tam nebyl, takže ani nemohu interpretovat jeho názor.

Jistě by řekl něco jako: "Vem si na sebe ty plavky. Jsou tady lidi," nebo by se alespoň podíval tím pohledem, ke kterému by ani nemusel nic dodávat. Onehdá jsem to však vyřešila tak, že nemohl říct ani slovo. Deku jsem nám rozložila někde tam, kde končila nudapláž a začínala ta "textilní" a zabrala jsem si tu půlku deky blíž k nudi, pár metrů od úplně nahého chlapa, kterému jsem trochu záviděla opálenou prdelku. A muž nemohl říct ani slovo... :P :D

No, ale občas jsem i soudná, abyste nemysleli... často víc než na okolnostech, však záleží na mé momentální náladě ;)

A jaký je Váš názor na dívky a paní nahoře bez?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka