Jak by se tvářil, kdybych mu řekla...

Mé nejoblíbenější kolegyni mzdové účetní se líbí stejný typ mužů jako mně: vysoký, urostlý, snědý, tmavovlasý... a tak mi občas nosí fotky kolegů, kteří personálním oddělením projdou a kteří se jí líbí. Janičce už bylo padesát, ale občas mě překvapí fotkou mlaďocha - buď mi chce udělat radost, abych se mohla pokochat někým mně věkově přiměřeným (naposledy to byl asi o tři roky mladší Ital), nebo je na zajíčky! :) Já to ale mám obráceně, mně se líbí starší muži. Bohužel na oddělení, kde pracuji já, žádnými fotografiemi nedisponujeme a přitom bych se i já kolegyni chtěla zajít pochlubit zajímavým úlovkem. Napadlo mě pouze zajít za chlapem, který se mi aktuálně líbí nejvíc, a zeptat se ho:

"Mohl byste jít se mnou, pane? Ukazujeme si s kolegyní chlapy, kteří se nám líbí, a já bych chtěla ukázat vás!"


Ano, musela bych mu (panu barevnějšímu) říkat "pane". Za čtyři roky, co se mi líbí (ano, už čtyři roky existuji bez pana anděla), jsme se blíže neseznámili. A on neví, že já vím, že se jmenuje Roman, že jo? :) On vlastně vůbec nic neví! Marně jsem mu vysvětlovala, že nejsem "mladá paní", a bude mě tak oslovovat dál; před mým mužem (který není můj muž!) se vyjádřil, že prý mě zná, ale neví odkud (možná jen nějaká jeho taktika) a mých obdivných pohledů si asi všimne, až když se ho zeptám:

"Jsem majitelkou zánovního piedestalu; mohla bych vás na něj postavit, pane?"

Hmmm, toto je možná na chlapa z Hor příliš metaforické vyjádření. Možná bych mu své zalíbení měla vyjádřit přímočařeji:

"Pane, mohla bych se u vás večer stavit a dívat se, jak spíte?"

nebo

"Pane, můžete mi prosím na ukázku předvést, jak líbáte?"

Toho by se možná trochu zalekl, ne? :D Alespoň já být na jeho místě, tak se trochu bojím... :) Bála bych se ale jen chvíli, pak by mě lákalo si tu ukázku vzájemně vyměnit. Nenapadá mě důvod, proč by tímto testem neměl projít. Kam by to zašlo pak? A jsem hodně zoufalá, když si připouštím myšlenku, že bych to s klidným svědomím nechala zajít dál? Když se mi líbí představa jeho ruky pod mým tričkem? A když mě všechny rychle navazující představy vzrušují?

Nezačínají cudné holky konverzaci méně vyzývavě? Pozváním na schůzku? To už prý ženy v dnešní době mohou! ;) Třeba něco jako:

"Nešel byste se mnou pouštět draka, pane?"

(toto není nová myšlenka, ale nesplněný sen)

No, sice nevím, jestli tenhle pán rád pouští draky, ale když se ho zeptám, tak to zjistím, ne? ;)



P. S.: A teď se můžete začít sázet, jestli ho dokážu (po čtyřech letech) oslovit! :D

P. P. S.: Dozvíte se to už zítra touto dobou! ;)
P. P. P. S.: Tenhle článek napsaný někdy o víkendu není totiž ve středu už vůbec aktuální. :)
P. P. P. P. S.: Nejoblíbenější kolegyni mzdové účetní Janičce už jsem ho na obrázku ukázala! Moc to nechápala... :)))
P. P. P. P. P. S.: Ale jestli mě Janička bude chtít (a její manžel nebude proti), tak se raději ožením s ní... :D :D :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka