Moment 23/52 (aneb Budu se ženit!)

Pátek, v práci, asi 6:45. Ten nápad začal vznikat někdy začátkem týdne, když jsem v různých souvislostech mé nejoblíbenější kolegyni mzdové účetní Janičce několikrát během dne řekla, že se mi líbí a že mi vlastně vždycky líbila. Netrvalo dlouho a došla jsem navíc i k závěru, že by byla ideální partnerkou. Vzhledem k její nerozhodnosti je však nutné, abych osobně a se vší parádou šla požádat o její ruku! :) Nikoliv maminku s tatínkem, ani pana manžela, ale papírovou růží (z papírového ručníku zcizeného na toaletě) obdarovávám "maminku" personální referentku a následně jsem donucena pokleknout před "tatínkem" druhou mzdovou účetní. Samotná Janička je v tu chvíli trochu na rozpacích, přítomný ajťák raději utíká, ale dali mi ji a ona souhlasí! :)))
Zbývá jen dohodnout se, která z nás dvou bude nevěsta a která ženich! :D


Tímto Vám tedy oznamuji nejen to, že se budu ženit, ale i že mám nový přírůstek do mé abecedy. H jako holka! :)
Shodou okolností je moje neojblíbenější kolegyně mzdová účetní Janička maminkou pána od ef, mé loňské jarní lásky. Jako tchýně byla báječná, tak doufám, že bude i jako žena! ;)

A jestli si myslíte, že už jsem se úplně zbláznila, tak už mi to řekl můj muž, který není můj muž! :P :D Požádal mě, ať si namísto ženy najdu raději zase muže, ke kterému budu vzhlížet a o kterém budu snít. On ale moc dobře ví, že ho (zase) mám!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka