Kamenní mužíci


Krása, že? Tyto kamenné stavby jsou dílem Michaela Graba a budiž inspirací nejen mně, ale třeba i Vám... ;)

Já jsem si svého prvního kamenného mužíka postavila již před pěti roky na Zlatém vrchu, krásném místě poblíž České Kamenice, kde bylo podobných staveb bezpočet. A poslední tři léta jsem si tuto tradici budování přenesla k řece, kam v horkých letních dnech chodíme... ale zdaleka v tom nejsem tak dobrá jako Michael! ;)



Toto byl jeden z mých prvních pokusů v roce 2012. Měla jsem z něj tenkrát velkou radost...


... a v té sezóně jsem se zaměřila hlavně na kvantitu! :)


Sezóna roku 2013 byla spíše minimalistická...


... ale v roce 2014 se zaměřuji na kvalitu!
Uznávám, že to stále není úplně dokonalé, ale vězte, že mi to trvalo podstatně déle (několikrát mi to spadlo), než Michaelovi Grabovi na následujícím videu...


Musím se ještě hodně učit! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka