Magický lak na nehty s matujícím efektem


Cukr je mi zapovězený a kávu nepiju. Nezbývá mi tedy než si zpívat: "Nehty si přikrášlím o trochu víc..." :)

Poslední dva tři roky skutečně ráda používám barevné laky na nehty a za tu dobu jsem jich vytvořila slušnou sbírku. Někdy se za požadovaným odstínem cíleně vydávám do drogerie, jindy mi jiný náhodně padne do oka a nebo často neodolám, když jsou přílohou nějakého časopisu. A k barevným samozřejmě patří laky podkladové a vrchní, které většinou slibují oslnivý lesk a delší výdrž barevných nehtíků.

Když jsem na poštovnézdarma.cz objevila matující lak, rozhodně jsem ho musela otestovat!




Používá se běžně jako jiné povrchové laky, na Váš barevný lak ho nanesete pohodlně a rychle díky dostatečně objemnému štětečku. Pouze je nutné dát pozor na pečlivé nanášení, neboť nepokrytá místa zpod matné vrstvy nepříjemně prosvítají. To však zaregitrujete již po pár sekund po nanesení, kdy můžete pozorovat, jak se původně tekutá struktura rychle mění v matnou vrstvu.

Pokud je kontrast lesklého s matným záměrný, může být naopak velmi zdobný. Kdybych byla šikovnější - zvlášť při lakování pravé ruky - určitě bych se nechala inspirovat tím, co všechno lze podobným lakem vykouzlit... Ale určitě příště vyzkouším pod matující použít některý ze třpytivějších laků, doufám, že tak by dosáhnu podobného efektu jako na úvodní fotografii. Ale i obyčejná červená nevypadá v matu vůbec zle...


Některé laky mívají velmi intenzivní nepříjemný odér. Tento k mému milému překvapení téměř nezapáchá a rychle zasychá (vzhledem k tomu, že si nehty lakuji většinou večer, hodinu dvě před spaním, pravidelně mívám na nehtech otlačenou texturu ložního prádla, tentokrát ne!). Nehet na omak zůstává příjemně hladký.

Při použitího běžného top coat laku mi nehty vydrží týden. Jak šel čas s tímto kontrétním matujícím lakem?
  • Den druhý (osm hodin běžné kancelářské práce, půlhodinka plavání, nenáročné domácí práce): matný efekt se začíná vytrácet částečně asi vlivem promaštění krémem na ruce a hlavně na hranách nehtů se vrstva obrušuje a vyhlazuje. Jiná povrchová struktura jse však stále znatelná a vypadá dobře.
  • Den třetí (opět práce a plavání, krom dlouhého pobytu ve vodě nic obzvlášť namáhajícího nehty): lesku stále přibývá. Kvůli od klávesnice obouchaným konečkům nehtů sahám po nůžkách a nehty ani ne o milimetr zastřihuji. Jde to hravě, lak se neláme.
  • Den čtvrtý (jako by z oka vypadl těm předchozím): po matu ani památky...
I přes ty mé každodenní vodní hrátky lak na nehtech vydržel docela dlouho. Šestý den se začíná odlupovat, ale to by se stalo i při použití jiného vrchního laku. Výdrž tedy hodnotím velmi kladně, jen škoda toho, že se vlivem běžného opotřebení nevydrží matný efekt déle.

Na odlakování jsem použila bezacetonový odlakovač Cien z Lidlu, se kterým jsem velmi spokojená. Tentokrát však vrstva laků odolává víc než obvykle, nejde jednoduše setřít dvěma třema pohyby, ale je třeba pobyhů, odlakovače i vatových tampónků přidat.

Celkově jsem s produktem, hlavně kvůli rychlému zasychání a výdrži, spokojená. Určitě ho brzy použiji zas!

Matující lak o objemu 15 ml je možné objednat na poštovnézdarma.cz za 119 Kč. Vím, kolik stojí barevné laky, které mají většinou menší objem, matující jsem nikdy nekupovala, a tak jsem se teď jen zběžně podívala na cenu podobných produktů na internetu a cena je srovnatelná, v ceně tohoto však máte i dodání až do Vaší poštovní schránky!


Děkuji poštovnézdarma.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka