(ne)stálé sny

Mám je, nemám je, mám je, nemám je, mám je, nemám je, mám je, nemám je, mám je! Už zase je mám!!! :)))

Asi jste také někdy zažili chvíli objevení toho, co jste dávno považovali za nadobro ztracené. Pokud to bylo něco, co jste měli rádi, určitě následovala radost! Já ji mám, protože jsem našla své dávno ztracené sny... :)
Kde asi byly celou dobu, co jsem je neměla? Že by v tom podhorském městě, kde jsem je (naposledy) znovuobjevila? ;)


Pravděpodobně ne. Předtím jsem je nalezla a ztratila pod africkou palmou a potom jsem je nalezla a zase ztratila v České Lípě. A teď na Horách. Nepotvrdilo se, že je možné je nalézt pod nějakým stromem; ani nemusíte spěchat na nádraží a vydávat se do... a já Vám stejně neřeknu, kde to bylo! :P :D
Se sny to bude pravděpodobně jako se štěstím, nechodí po horách, ale po lidech. Jen ty mé chodí po lidech i po Horách! :))) A možná právě tato skutečnost způsobuje nestálost a přelétavost mých snů.

Mám je, nemám je, mám je, nemám je, mám je, nemám je, mám je, nemám je, mám je...
Usmívám se, neusmívám se, usmívám se, neusmívám se, usmívám se, neusmívám se, usmívám se, neusmívám se, usmívám se...
Mám šanci, nemám šanci, mám šanci, nemám šanci, mám šanci, nemám šanci, mám šanci, nemám šanci, mám šanci...

Nepřejde to, přejde to, nepřejde to, přejde to, nepřejde to, přejde to, nepřejde to, přejde to, nepřejde to...

Škoda, že některá pojišťovna nenabízí možnost sjednat si na sny pojistku, jinak bych si je určitě pojistila! Je však diskutabilní, zda jsou sny finančně ohodnotitelné a zda by mi finanční prostředky z případného pojistného plnění napomohly je vrátit.
Mohla bych je použít leda tak na jízdenku do Hor, kdybych neměla roční zaměstnanecký kupón!

Pojedu do Hor, nepojedu do Hor, pojedu do Hor, nepojedu do Hor, pojedu do Hor, nepojedu do Hor, pojedu do Hor, nepojedu do Hor, pojedu do Hor...
Chtěl by mě tam, nechtěl by mě tam, chtěl by mě tam, nechtěl by mě tam, chtěl by mě tam, nechtěl by mě tam, chtěl by mě tam, nechtěl by mě tam, chtěl by mě tam...

Jinou otázkou je, zda bych já do Hor skutečně jet chtěla. Racionálně totiž vzato to, co je ve snu nádherné, vůbec takové nemusí být i ve skutečnosti. S tím je třeba počítat! A buď si vystačit se sny nebo posbírat odvahu a pokusit se to všechno zjistit..... a pak si buď hledat jiný sen nebo třeba zažít něco (s)nového! ;)

Dilema, že?


Má mě rád, nemá mě rád, má mě rád, nemá mě rád, má mě rád, nemá mě rád, má mě rád, nemá mě rád, má mě rád...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka