Potvrzeno! Ježíšek neexistuje.

Od mala nám do hlavy vtloukají, že Ježíšek nosí stromeček, dárky a plní přání. Má toho moc. Pochopila bych, že mi nedodal stromeček, byla bych spokojenější, kdyby se ani nepokoušel o hmotné dary, ale ta nesplněná přání jsou mi moc líto. Kdyby Ježíšek existoval, strávila bych Štědrý večer ve společnosti toho, kterého miluju, a on by miloval mě. A jen na tom čistém citu by stála podstata Vánoc, nebylo by třeba uměle vytvářit jakékoliv sváteční kouzlo.


Ale Ježíšek neexistuje a tak přibližně v tu chvíli, kdy všichni normální lidi rozbalovali dárky, které našli pod stromečkem, já jsem se snažila lebedit si ve vaně, ale vůbec mi to nešlo tak jako jindy. A protože neexistuje, nezdarem skončil i dnešní sváteční den, který jsem měla strávit s mužem, který není můj muž. Že letošní Vánoce budou bez dárků, to jsme si domluvili předem, ale že budou bez jediného náznaku krásna a svátečna, to mě předem neupozornil. Kdyby Ježíšek existoval, nestalo by se nic z toho, co se dělo, a naopak se stalo to, co jsem chtěla, aby se dělo...

Právě proto nemám ráda Vánoce. Nikdy v mém životě nebyly takové, jaké jsem je mít chtěla! Ale třeba se to jednou změní a budu je mít ráda, ale to by se nejdřív musel najít někdo, kdo by mi je pěkné chtěl udělat. A ne jen, že já budu chtít Vánoce dělat někomu... navíc někomu, kdo o to evidentně nestojí... :(

Ale kde ho vzít?
Ježíšek neexistuje a svatý Antoníček, kterého o něj večer co večer prosím, mi ho také stále neposílá.
Nebo je to, co na mě vykouklo z jednoho vánočního balíčku, jejich formou příslibu do budoucna?


Svatý Antoníčku, ať je prosím o 170 cm vyšší!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka