Moment 50/52

hořká čokoláda
šlehačka
vajíčka
vanilkový puding

To nic. To si jen sepisuju suroviny na vánoční cukroví, které je třeba nakoupit. Plánuju, co všechno připravím, a těším se, že si letos vánoční pečení užiju... že už nebudu péct nutně bezlepkově, ani dia. I když příliš inovací do toho od těch loňských bezlepkových Vánoc stejně asi vnášet nebudu... a dojde i na mé výborné čokolády slazené fruktózou, z nichž se stanou čokolády ledové...


Bez brownies by nebyly Vánoce, nakrajím ho na malé kostičky a je mi jasný, že se po nich jen zapráší jako každý rok! Do kontrastu k tmavým čokoládovým kostičkám jsem se rozhodla letos postavit věnečkové kostičky, abychom měli něco krémového! :) Bílé a černé budou i kuličky: kokosové a rumové (ty musím udělat z dvojité dávky, loni jich bylo málo!). Ledová čokoláda bude též na dva způsoby: mléčná dekorovaná bílou a hořko-sladká plněná jemně slaným arašídovým máslem (snad se tento experiment povede! v představách se mi to jeví jako úžasná kombinace). A pokud se mi od maminky podaří získat bílky, které ona na své cukroví nikdy nepotřebuje, nasuším sněhové pusinky, které budu slepovat pařížským krémem.

Plánuju sedm druhů cukroví! A jako bonus karamelovo-čokoládové sklenky, které na fotkách vypadají skutečně neodolatelně!

Překvapuju sama sebe... to je asi následek nízkosacharidové diety, kterou jsem skoro celý rok držela. Nebudu to s cukry přehánět ani během svátků, ale dám si... a už se na to těším! Je to jediná typická vánoční záležitost, která se u mě letos odehraje. Nemám ráda Vánoce, tedy ne že bych je vyloženě nesnášela, ale neprožívám je (vždycky si libuju, že všechny pracovní dny si můžu od těch Vánoc odpočinout a jít si trochu zaúčtovat). Já budu mít vánoce v dubnu! :) Můj muž, který není můj muž, to léta nechápal, ale letos se sám rozhodnul, že si nebudeme kupovat dárky. Souhlasím. Nic z toho, co si skutečně přeju se stejně nedá koupit, zabalit a převázat mašlí...

A jak se na svátky chystáte vy? Máte už nakoupeno, uklizeno a napečeno? ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka