Nestačím zírat!

Některé skutečnosti stále těžce nesu, respektive nepřestávají mě udivovat a nepříjemně překvapovat. Nestačím zírat. Už dlouho už jsem o panu andělovi nepsala, nebylo proč a navíc jsem tuto zápletku mého života považovala za uzavřenou. Sny se rozplynuly, leč od odběru souvisejících zdrojů jsem se v mém Google Readeru neodhlásila...


... vždyť ty jeho holky umí hezky psát a na jejich fotkách se dá najít spoustu skvostů! A jen tak mezi námi, pořád jsem doufala, že se tam objeví především nějaká jeho fotka. A tak si tak prohlížím fotky z akcí jeho dcery... a následně fotky z akcí jeho mladé milenky... Literární exkurze fakt nejsou to, co by mě zajímalo!

A zase další literární exkurze...

Hmmm... ty fotky, ta navštívená místa jsou mi nějak povědomá! Exkurze mě začala zajímat víc, než jsem si myslela. V jednom okně prohlížeče fotky jeho velmi sympatické dcery, v druhém okně fotky té druhé... té mladší... té, co ji stále nemůžu přijít na jméno...

Našla jsem první v obou albech shodný výjev lišící se pouze úhlem záběru.
Hmmm... kde je to skupinové foto??!

Jsou tam! Obě!
Obě dvě na jedné fotce!
A obě dvě ji mají ve svém internetovém fotoalbu... absurdní!

Absurdní. A je mi z toho trochu smutno...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka