Skoro zataženo, slabý vítr

P1000906

Ta fotka se moc líbí. A je i symbolická...


Můj blog nabral poslední dobou trochu jiný směr (zcela odlišný od představy, kterou jsem měla, když jsem ho zakládala). Na nějaké nové francouzské impulzy, které by s sebou přinesl kurz francouzštiny, se teprve chystám, pokud to vyjde. Anděl je nemocný a hlavně je toto téma už trochu passé. Díky tomu jsem se cítila poslední dobou sice trochu nudně, ale za to celkově vyrovnanější, užívala jsem si úžasných výletů, hodně fotila a neřešila jsem nesmysly, byť třeba sladce snové.

Co psát o denním stereotypu? Raději počkám, až se ze zimního spánku probudí a nebo BUDE PROBUZENA má fantazie, protože na mé ufňukané stížnosti asi nejste zvědaví, že? ;)

Kdyby náhodou jo, tak jen jedna jediná: přesně za rok mi bude třicet a já mám čím dál tím častěji pocit, že stárnu a že už bych měla být dospělá, ale přitom vůbec nechci být dospělá... tak o deset, dvanáct let zpátky bych ten čas vrátila...

To byla jedna jediná, ale hned mě jich napadlo několik. Ovšem k odkrývání mých myšlenek není fakt vhodná doba. Asi špatný vítr nebo co...

Vyhovoval by mi tak jihojihozápadní...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka