V trávě

Povalovala jsem se dnes v (trochu mokré) trávě a užívala si záplavy modrého kvítí... :)

P1010305


Ne že by mé povalování bylo nečinné - doufám, že ho alespoň trochu oceníte, však jsem domů přišla zase v kompletně špinavých kalhotách z toho válení, ale co bych pro pár snímků neudělala, zvlášť když samotné mi to dělá radost - přesto tak pilná jako ty včelky jsem fakt nebyla... lítaly tam jedna za druhou...

P1010344

... a když kouknu na tuhle, tak normálně vidím včelího medvídka! Hotový Brumda!!! :)

P1010374

Tahle chudinka na to snad ani nemohla vidět!!! ;)

P1010247

To tenhle brouček v sobotu prostě odpočíval...

P1010341

A já taky... dál jsem se povalovala v trávě a užívala si konečně volného chvilkami slunného dne...

P1010276

... a zase trochu záviděla té krásce toho modrého panáčka. Že jim to sluší? :)))

P1010330

I tahle dáma se tam s kýmsi sbližovala...

P1010257

... a tyhle dvě už si také užily a teď už jen do světa posílají dětičky...

P1010389

Tak šťastnou cestu!

P1010386

A Vám všem krásnou neděli!!! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka