Dočasné uzavření mé dovolenkové galerie

Za těch 14 dní volna jsem vyfotila 561 obrázků... však také pořád bylo co fotit a to jsme ani nestihli všechno to, co jsme si plánovali... například na dobytí Portyše vzhledem k počasí nedošlo vůbec, ale co není může ještě být... I tak jsme si to užili; krom již zmiňované Prahy jsem si nejvíce užívala výlety do polí... :)))

P1020684


To slunečnicové jsem si vyhlídla při naší první cestě do Prahy a tohle pšeničné při té druhé. Přestala jsem milovat slunečnice a miluju teď vlčí máky! :D

P1020696

Škoda jen, že jsem si toho pole nevšimla už dřív. U toho kruhového objezdu, kudy občas jezdím, se to dřív muselo červenat ještě víc. Ale i tak to byla krása! Pastva pro oko! ;)

Pár červených rozsypaných korálek poztrácených v písčité poušti...

A k tomu já v tyrkysovém tričku s Minnie Mouse! :D
Řidiči projíždějíc po kulaťáku měli alespoň o zábavu postaráno... dokonce jsem byla přistižena i jedním kolegou, který se za mnou ještě nevěřícně ohlédl... :)

P1020698

A to je konec. Tohle je poslední fotka, odteď budu (možná) zase přemýšlet, ale především fantazírovat!!! A třeba hned v pondělí... :)))

Ale také ne nadlouho, protože jsem ještě zdaleka nevyčerpala fond dovolené a do dalšího volna a s ním spojené další záplavy barevných i černobílých fotografií už teď stříhám metr... ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka