Na aktuální téma: O nalomené důvěře

Slečna Lenka je smutná. Zklamaná. Zase přišla o kousek své naivity... Ale ještě mi ji určitě hodně zbylo... ;) :D

Přemýšlím, jak to řešit. Přemýšlím, zda šlo jen o maličkost a nebo o složitou konstrukci smyšlenek, které mi byly dlouhodobě předkládány... kterými však ona osoba nemohla nic hlubšího sledovat. Maximálně prohloubení mých sympatií, které však dávno měla. Ale takhle? Nevím. Fakt nevím, co mám udělat. A tak si to napíšu sem do blogu, třeba mi s tím poradíte a třeba si to ten, koho se to týká, přečte a třeba se to všechno nějak vysvětlí...


Důvěra je však věc velice křehká. To, že ji mám já při své naivitě trochu jako vrozenou vadu a věřím třeba v nevinné mužské (rozumějte andělské) obličeje nebo v upřímnou lásku tunisanovu (haha :D ), to však neznamená, že má důvěra je neoblomná. Vlastně jsem chronicky nedůvěřivá a stačí mi k tomu maličkost. Třeba úplně blbost, která způsobí to, že není cesty zpět.

Ať už to byl zmiňovaný anděl či Tunisan - mé dva velké sny doby nedávno minulé - tak to byly vždy jen maličkosti, které vedly k postupnému prozření. Ač jsem zase moc chtěla věřit a nekonečně snít, už mi to dávno nešlo jako dřív... vlastně mi to nešlo už nikdy, krom pár slabých chvilek!

Takže fakt netuším, jak s polámanou důvěrou jít dál teď, v případě, který tu nechci rozmazávat.
Ano, psát to do blogu není řešení, ale tak trochu čekám Váš názor. Je to jen maličkost, která nesouhlasí. Blbá IP adresa, kterou lze z mailu zjistit dvěma třemi kliknutími a na kterou já jsem se koukla... prostě mi nesedělo líčení toho, kde se dotyčný nachází. Hmmm... pravděpodobně nenacházel...

Co dál z toho mailu není pravda? A z toho předtím? A z toho předtím? A ze všech těch řečí okolo?

Trochu mě to trápí... trochu hodně... a už pár dní... a zvlášť v neradostném období nálezů a ztrát - nejdřív se objevil a zase zmizel adept na anděla, pak se nepozorovaně vytratil sám pan anděl a, když už jsem se skoro seznámila s black angelem, kterého jsem teda zrovna v tu chvíli nepoznala, tak je také fuč - a to se všichni tvářili tak důvěryhodně! :D
A do toho ten/ta/to, který asi nacvičuje nějakou hru či co. Fakt mě to mrzí.

Chtěla bych to vysvětlit. Znát pravdu. Ale i kdyby mi byla předložena, věřila bych jí ještě?


Ale jinak mám navzdory tomu všemu takové docela spokojené období. Dokonce jsem se dala i na praní (rozumějte naplnění a zapnutí automatické pračky :) ), přestože není sobota. A ani zima mi nevadí. Báječně na to zabírá svařák... :)
Až pověsím prádlo, tak si pustím Prostřeno a k tomu ten svařáček... večerní pohodička... realistická; bez snů a iluzí...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka