Ještě jednou Praha

Ano, byli jsme znovu v Praze... mě to tam neomrzí asi nikdy... :)
Stejně jako mě nikdy neomrzí smaltovaná bižu, i tentokrát jsem si z Prahy přivezla náušničky... ;)
Někdo se holt na Karlově mostě nechává malovat, jiný tam podléhá bižumamonu... :)))

P1020576


A tyhle náušničky by se mi taky líbily... kdyby nebyly tak velký... :D
Náhodně zahlédnuto ve dvoře muzea na Kampě... krom toho tam stálo také třeba háčkované auto a tak... ;)

P1020643

A pak ještě jeden záběr z naší procházky "po jednom mostě tam, po druhém zpátky a po třetím zase tam"... trochu to v té černobílé vypadá jako rentgenový snímek, ale není tomu tak... je to bílý racek! ;)

P1020624

A končím jednou z prvních fotek, kterou jsem vyfotila, když jsme na Malostranské vyšli z metra: Skácelova Naděje s bukovými křídly...

P1020539

... možná nejen Skácelova!!! :)))
Však víte, krom bižumánie mám i jakous andělskou posedlost... ;)

P. S.: já věděla, že jsem ten veršík na zdi už někde viděla... u Rádi... ;)
P. P. S.: sice mám nožičky opět uškobrtaný, ale vrátila jsem nabitá energií! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka