Chvilka snění

Já sice nikoho nezajímám, ale kdyby to náhodou bylo jinak a někdo si mě povšiml a třeba by se podivil nad tím, že pobíhám (za ním) v tom mraze jen tak nalehko..... Teda tohle už se mi jednou s panem andělem stalo, ale to jsem byla velmi překvapená, že jsem na to rozumnou odpověď neměla. Tentokrát by to ale bylo jiné. Zvlášť ptal-li by se ten v té čepici. Ten z Hor.

"Vám vůbec není zima?!" zeptal by se třeba.
"Je. Právě tady hledám někoho, kdo mi půjčí čepici..."
A on by si ji sundal z hlavy a s úsměvem by mi ji podal.
Poděkovala bych mu a zeptala se: "Kdy vám ji můžu vrátit?"

Jakmile se to stane, neprodleně Vás budu informovat. A přidám i tu informaci, kterého kusu oděvu bude mi v té inkriminované chvíli třeba... :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka